عبدی:ترجیح می دهم درباره«خوابم می آد»هیچ صحبتی نکنم
سینمای روز
این وبلاگ راجع به خبرهای روز سینما است

 

Image

 

 

به هر حال تهیه کننده «خوابم می آد» چندان از حضور من در این کار خرسند نبود و برای همین ترجیح میدهم همزمان با اکران فیلم درباره آن هیچ صحبتی نکنم تا سوء تفاهم ایجاد نشود.

 

 

نخستین تجربه کارگردانی سینمایی رضا عطاران با عنوان «خوابم می آد» در حالی از انتهای هفته قبل روی پرده رفته که این فیلم تنها در دو روز ابتدایی اکرانش حدودا ۶۷ میلیون تومانی عایدی داشته است.

 

بخش عمده ای از بار کمیک «خوابم می آد» مرهون حضور اکبر عبدی در یکی از نقشهای مکمل آن است؛ نقش یک پیرزن که با شیرین کاریهای خود مخاطب را به وجد می آورد.

 

با این حال اکبر عبدی که به تازگی بازی در فیلمی با عنوان «جابجا» را هم پشت سر گذاشته مایل به گفتگو درباره «خوابم می آد» نیست. وی به شبکه ایران می گوید:«علاقه ای به گفتگو درباره همکاری ام با عطاران ندارم و البته دلیل این امر هم خودِ عطاران نیست بلکه مشکل جای دیگری است.»

 

عبدی وقتی با این پرسش مواجه میشود که آیا دلیل این امر رویکرد خاص تهیه کننده این فیلم نسبت به حضور او در این فیلم نیست،اظهار می دارد:«به هر حال تهیه کننده این کار چندان از حضور من در این کار خرسند نبود و برای همین ترجیح میدهم همزمان با اکران فیلم درباره آن هیچ صحبتی نکنم تا سوء تفاهم ایجاد نشود.»

 

گویا محمدرضا تخت کشیان تهیه کننده «خوابم می آد» علاقه چندانی به حضور عبدی در نقش پیرزن داستان نداشته و ترجیح میداده از یک بازیگر زن برای این نقش استفاده کند و اصرارهای عطاران بوده که او را واداشته با عبدی قرارداد ببندد!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : یک شنبه 28 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط حمیدرضا صادقی
آخرین مطالب